Beoordelingen van Halal Fried Chicken Amsterdam

Recente recensies

4.0
Mahmoud Ghayyad
18 september 2022

Heel lekker en perfect service.

Adda
18 september 2022

Was veel telaat eten was koud was niet niet te eten wel jammer

Rene
17 september 2022
Furkan Cicek
17 september 2022

Brood kwam met 2 onderkant broodjes koud en laat

naza
10 september 2022
Rm
10 september 2022
Anoniem
6 september 2022

Binnen 30 min kreeg ik mijn bestelling echt een super record nog nooit mee gemaakt allahoema barek en de broeder die ik sprak door de telefoon heeft mij goed te woord gestaan elhamdoulillah en goede service geschonken. Ik heb gesproken met dhr Yassin. Allahie ghlef 3liek

Mm
3 september 2022

Fries cold and hard, must have been recooked I think.

Familie
27 augustus 2022

Om 19u besteld en binnen 10 min kreeg k n mail dat t om 20.10 bezorgd zou worden. Bezorger was er "al" om 20u, maar het weten was hartstikke koud. Niet eens meer lauw, maar gewoon koud. Hebben jullie t soms een uur laten liggen en toen pas gebracht? Als het niet haalbaar is, krijg k dat liever van tevoren te horen. "Het spijt ons, vandaag kunnen we niet (op tijd) bezorgen " of iets dergelijks. Dan kan k altijd nog zelf beslissen of k alsnog bestel en wacht of een andere keuze maak. Heel jammer

Brahim
16 augustus 2022
Galid khan Akram
13 augustus 2022
Safiye
11 augustus 2022
Nad
6 augustus 2022

Sneller bezorgd dan in eerste instantie was aangegeven. Echter was t eten helaas koud, zou je niet zeggen met dit weer maar helaas toch echt het geval.

Γ–zge
6 augustus 2022
Ozzy
5 augustus 2022

Binnen 25 minuten geleverd Veel te veel souse op de burger, kip tender was droog en pittig, mais was erg klein, geen 10cm lang, onion rings waren heerlijk.

Fatima
28 juli 2022

Bezorging zéér snel en eten zoals altijd heerlijk! Top ga zo door!!

Faatje
27 juli 2022

Vandaag was het supersnel bezorgd, en het eten lekker vers. Toppie

Achraf
19 juli 2022

Echt een goede bezorger ibrahim ardjal !

Brabim
17 juli 2022

Heerlijk zoals altijd πŸ‘πŸ‘

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam
12 juli 2022

Ik had een anatolian menu, wat was dat een zielig broodje. Twee hele kleine stukjes kip waardoor ik meer dan 1/3 van mijn broodje kon weggooien. Nooit meer voor mij

Samira
30 juni 2022

Snel bezorgd maar de burger was koud en nat

Lucy
28 juni 2022

Smaakvol en vers.

Atia
19 juni 2022

Ik Had een menu besteld Maar ik heb geen friet ontvangen! Mozzarella Sticks waren Gewoon leeg van binnen zonder kaas. 5 keer gebeld niemand nam op!

Wen
13 juni 2022

Top

Anoniem
12 juni 2022

Pluspunt is de snelle bezorging. Minpunt was dat de bestelling niet compleet was en de saus ontbrak. In mijn beefburger een ongesneden dik stuk sla..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
9 juni 2022

Ik weeet het niet hoelang ik achter elkaar bestelling gedaan hebben..weet ik niet meer en nog steegs zij mijn punten 2 hoe is dat mogelijk ik begrijp het niet meer...Mijn punten moesten al vol zijn nu al...Jullie zijn beetje oplichters...Met elke bestelling heb ik nog steeds 2 punten spaart ra ra ra hoe is dat mogelijk..ik besteel niks keer van jullie en geef ik aan iedereen dat jullie oplichters zijn β€ΌοΈπŸ™‹β€β™€οΈ

Annette
4 juni 2022

Lekker pittige kip snel bezorgd aanrader

S Bas
31 mei 2022

Bestelling was helemaal compleet, miste niks. Ik was verbaasd dat ze zelfs mijn speciaal verzoek goed hadden begrepen. Alleen het eten was niet echt warm, ik dacht het kan wel gezien de afstand maar mijn eerdere bestellingen waren wel warm bezorgd. Verder heb ik geen opmerkingen het was gewoon lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

🀩🀩🀩
29 mei 2022

Waarom gaat mijn bonus punten niet omhoog terweel ik voor de 4 keer besteel..Hij blijft bij 2 nog steeds..Hoe is dat mogelijk?

A. Polat
22 mei 2022

Helaas dit keer niet tevreden. Chicken wrap was koud, fritessaus ontbrak. Wel tijdig bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samira
21 mei 2022

Jammer, erg slecht service en niet schoon binnen!

Nadia
21 mei 2022

Bestelling was niet compleet eten was afgegeven maar drinken niet ik moeste bellen en later werd ook mijn drinken gebracht ondertussen was mijn eten al weer koud door al het bellen en regelen .bezorger kwam heel boos over geen excuses niets net als of het mijn fout was dat ik het drinken wad vergeten geen goede ervaring komt wel vaker voor dat mij bestelling niet compleet is maar wel jammer

Atao
20 mei 2022
Anoniem
16 mei 2022

Snelle levering, alles warm en vers πŸ‘ŒπŸΌ

Dilek
16 mei 2022

Snel bezorgd. En vriendelijke mensen aan telefoon die je te woord staan en helpen met je bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nabila
10 mei 2022

Bezorging snel gedaan, alleen het eten was zo slecht helaas. De friet rook naar oude olie en de kipburger daarvan was de kipstuk zo hard dat je er niet in kon bijten. Ik belde jullie gelijk terug om dit te vertellen, helaas nam niemand op gisteren. Blikje cola was warm. Niet van jullie gewend dit :-(

Anoniem
5 mei 2022

De burgers waren niet voorzien van komkommer, tomaat of augurk. Het enige wat er in zat was sla, kaas en burger thats it. Voor de rest was het lekker en de bezorging ook vrij wel snel

S
5 mei 2022

Eten was niet vers, kip was erg hard. Heel jammer dit!

Ethem
2 mei 2022

Helaas uurtje eerder dan afgesproken tijd bezorgd daardoor hebben wij koude hamburger en frietjes gegeten en smaakte nergens naar. Contact opgenomen ze zouden nogmaals op tijd bezorgen maar dat hebben ze ook niet gedaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moun
30 april 2022

Helaas laatste tijd mist er steeds iets in de bestelling, word vaak wel goed gemaakt, alleen soms is t na sturen dan helaas niet meer op dat moment lekker omdat je dan moet wachten en al geen trek meer hebt. vandaag ook veel laten liggen omdat je stopt met eten en wacht op het eten wat nog na gestuurd word. Zonde Zoveel geld uitgegeven.

Fadime Taskopru
27 april 2022
πŸ€—πŸ€—πŸ€—
21 april 2022
sem
19 april 2022

ik ben een vaste klant die minimaal 1x in de week bestelt. zowel afhalen als bestellen verloopt prima! netjes op tijd, eten komt warm aan en het eten vind ik heerlijk!! keep the good work

Adda
18 april 2022

Tip tip top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ibrahim
13 april 2022

Het eten was lekker maar koud

Absar Khan
11 april 2022

Everything was ready on time , like always great taste. Most important it’s halal. It’s worth of coming all the way from Nieuw Vennep to Amsterdam for delicious food. Keep it up good quality and great service!

I
11 april 2022
Inesh Tissoudali
7 april 2022

Ik had een wrap besteld, helemaal slap en zweterig niet te eten. Me bestelling zou uiterlijk 20:30 komen en hij was er 20:37 ook niet heel erg fijn.

Di
6 april 2022
Hodan Abdi
25 maart 2022

Masha Allah it was warm thank you hfc

Iemand
24 maart 2022

Patat was koud en de burgers droog met bijna geen saus.

Aleyna
20 maart 2022

Het eten was dit keer helaas weer koud ! Frietjes hebben we meteen weg gegooid alleen wraps en burger opgegeten… jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Umut
13 maart 2022

Snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moun
5 maart 2022

Zoals altijd goede service en vriendelijkheid

Nourdin
27 februari 2022

De burgers waren super koud en ook de kip die erin zat was hard. Ben niet tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Polat
25 februari 2022

Zoals altijd top service! Tijdig bezorgd, eten lekker vers en warm

Adda
23 februari 2022
Mohamed Adda
17 februari 2022
Nadia
14 februari 2022

Top top top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abou Salman
12 februari 2022

Op tijd en warm. Het eten was lekker. Goede service.

N. Polat
11 februari 2022

Zoals altijd tijdig bezorgd eten was lekker warm en heerlijk. Ga zo door!!

Nadia
11 februari 2022

Top was zeer tevreden alles was nog warm en snele levering

Leila
10 februari 2022

Heel erg achteruit gegaan! Ik begrijp t niet. Laatste 3 x me eten koud ontvangen maar bezorger was elke x eerder dan gepland. Aangegeven via opmerking maar alsnog kreeg ik me eten koud en drinken warm. Ben er wel klaar mee!

πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
7 februari 2022

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ™

Nadia
4 februari 2022

Eten was top

Naza
30 januari 2022
Nas
28 januari 2022
Mike
27 januari 2022

Top en snel bezorgd!

Nabil
23 januari 2022

Alles was snel en warm aangekomen.

Anonim
22 januari 2022
m
21 januari 2022

manager was vriendelijke net als de bezorger alleen de kalfsburger is zo droog en heeft geen smaak de saus proef je op de helft alleen

Isabella
20 januari 2022

De burger die ik had besteld was erg hard en het brood leek net steen, het zag eruit alsof het brood in de ochtend was gemaakt en later opnieuw is opgewarmd. Erg jammer, voor de rest was de kip erg lekker

sezai yelpaze
15 januari 2022

Koud en veeeeeelsss te laat. Heel erg ontevreden, nooit meer.

Khalid
14 januari 2022
Hibaatje
13 januari 2022

Super goed , lekker en vers en op tijd!! De bezorger was ook heeel vriendelijk!! Super blijjj! :D Ga zo door!!

Faizal.dikmoet@gmail.com
9 januari 2022

eten was lekker. mijn advies is : graag nadenken over warm- houd bakjes zodat de "home delivery "warm blijft

Sem
1 januari 2021
.....
28 december 2021

πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Kahraman Kurt
27 december 2021

De kippen in de bucket waren overduidelijk niet vers.

Bilal
27 december 2021

Zoals altijd lekker smaakvol,warm,vers en snel HFC plein 40-45 zeker een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jamila
23 december 2021

Ik moest 2 uur op mijn eten wachten en toen het aan kwam was het koud. Dus eerlijk ben echt boos er over.

Anoniem
20 december 2021
C
18 december 2021

Altijd top!

Zainab
18 december 2021

Waardeloze service, had op zijn minst excuses verwacht. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Doen alsof ik lieg over een niet ontvangen bestelling, de laatste keer dat ik bij jullie bestel, ect werkelijk waar te schandalig voor woorden.

Tekin
17 december 2021
duman
13 december 2021

Geen servetten, geen saus, geen service

A. Polat
10 december 2021

Ik bestel heel vaak bij deze filiaal plein 40 45 in Amsterdam. Ik ben nog nooit teleurgesteld. Altijd netjes op. Eten is heerlijk en wordt altijd warm bezorgd. Top!

M . So
9 december 2021

Bezorger was vriendelijk

πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³
8 december 2021

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘Œ

Amal
7 december 2021
Sevde
5 december 2021

My order kost €22,85. I wrote in system that i will give €40. I think you are asking that for how much money you will give back. But the delivery person said me that i don’t have change do you have smaller? So i gave 5 euro instead of 20 euro. So totally 25. And he directly go away. How can it be? I dont have to be pay 25. If i want to pay like this i can choose tip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilham C
5 december 2021
🌹🌹🌹
3 december 2021

Wanneer ik bestelling bij jullie doe en mijn kids eet daar van worden ze ziek zoals diaree krijgen en overgewen..Dat valt me echt op hoe dat kan??

Anir
2 december 2021
Aleyna
30 november 2021

Had bestelling geplaatst voor 15.00 maar bezorger kwam 20min later ! jammer dat het niet door gegeven word.. Had namelijk een afspraak staan en daardoor moesten we haastig eten.. Maar was wel lekker !

Chou
29 november 2021
A. B.
27 november 2021

Top top top

Amal
20 november 2021
Rm
19 november 2021

Top service bestelling netjes op tijd geleverd

Aga
15 november 2021
S
12 november 2021

Burger vergeten te brengen, ik bel ze en hij zegt wordt gebacht. Uiteindelijk niks gebracht! Heel onprofessioneel, dit was de laatste keer dat ik bij ze bestel. Het is vaker gebeurt, maar ze hebben altijd wel achteraf gebracht wat ze vergeten waren. Gister dus niet.

Aga
6 november 2021

Always fresh and delicious food .

Aynur
4 november 2021

Inhoud burgers was in de doos broodjes waren niet goed verpakt en de patatjes waren heel klein..

Samira
31 oktober 2021

Kids vinden het erg lekker en leuk speelgoed

GΓΆkhan Yaka
27 oktober 2021

Snelle levering en lekker warm en overheerlijk !

Amal
26 oktober 2021
Anoniem
24 oktober 2021

Eten was top en werd bezorgd voor de aangegeven tijd

Alu
23 oktober 2021

Het eten was heerlijk

......πŸ˜€
21 oktober 2021

Bedankt het was weer erg lekkerπŸ‘πŸ‘ŒπŸ˜‹

........
17 oktober 2021

top πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸ‘πŸΌ

Aydemir-Isik
13 oktober 2021

Altijd snelle bezorging en eten is altijd lekker en warm. Bedankt!

Bilal
11 oktober 2021

Hfc 40-45 blijft goede service leveren ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

πŸ€—πŸ€—πŸ€—
7 oktober 2021

TopπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘

Red
4 oktober 2021

Eten is zoals gewoonlijk altijd goed

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
1 oktober 2021

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ

❀❀❀❀
27 september 2021

πŸ‘β€πŸ‘β€πŸ‘β€

Mimoun
19 september 2021

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger en heerlijk gegeten. Shokran

Kurt
13 september 2021
wendy
6 september 2021
😊😊😊😊
1 september 2021

beter op letten en a.u.b niet te veel zout toevoegen in patat, deze keer was heel veel zout gebruikt en mijn kindjes niet kunnen eten... Helaas was het niet zo goed deze keer.😞😞😞

Zakia
1 september 2021

Lekker warm eten gratis saus gekregen op tijd gekomen goede service lief personeel top

Michael
1 september 2021
Hedyl Al-omari
1 september 2021

super aardige bezorger, zeer tevreden!!!

Samir
31 augustus 2021

Er behulpzaam en meedenkend

Ghariba
31 augustus 2021

Eten was warm en ruim op te tijd bezorgd

Sanae
31 augustus 2021
GΓΆkhan Yaka
29 augustus 2021

Was weer super snel bezorgd en het eten was warm en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H
28 augustus 2021
Nejla
28 augustus 2021
Fam. B.
27 augustus 2021

Lekkere broodjes (anadolu) en mooi op tijd bezorgd. Bedankt !

Mariam
27 augustus 2021
RH Amsterdam
27 augustus 2021

Was heerlijk

!!!!
24 augustus 2021

personeel weet niet eens ze hun eigen site ook betelling kan doen.Dus eerst personeel beter uitleggen dat jullie ook eigen site hebben en hoe het werkt...Meer geen min punten..πŸ‘πŸ‘πŸ‘

m
22 augustus 2021
S
18 augustus 2021

Snel geleverd!

......
16 augustus 2021

Heel goed ...Goede service en op tijd altijd..πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Ismat
14 augustus 2021

The food was really tasty, enjoyed

Aydemir
11 augustus 2021

Zoals altijd super snel en lekker. Bedankt hfc!

S
9 augustus 2021

Bezorging was snel en het eten was warm en vers.

Ata
6 augustus 2021
Anoniem
6 augustus 2021

Geweldige service, lieve mensen, en heerlijk eten wat wil een mens nog meer?

Karim El Aater
4 augustus 2021
Aicha
4 augustus 2021

Compliment eten was snel bezorgd en nog lekker warm. Bestel vaker en ben altijd tevreden.

S
30 juli 2021
Bilal
27 juli 2021

HFC plein 40/45 altijd telefonisch goed bereikbaar,vriendelijke medewerkers (ook bij afhalen) & vriendelijke bezorgers eten komt goed verpakt,warm,vers & smaakvol zeker een aanrader!!

Selly
27 juli 2021

Ik had een kip wrap besteld maar helaas was de wrap helemaal geplakt aan het papier waarin het zat. Ik kreeg het er echt niet uit dus heb alleen de inhoud van de wrap kunnen eten. Vandaar de 3 sterren. De rest was prima! Bezorger was ook op tijd.

Jamila
18 juli 2021

Snel bezorgd. 2 blikjes drinken waren helaas warm. 4 hotwings vergeten bij de bestelling, heb niet gebeld lullig om de bezorger weer terug te laten komen. Eten lekker en warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Naj
18 juli 2021

Bedankt voor de lieve bezorger, vond her eten erg lekker en vers

Bilal
10 juli 2021

Top service,telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk & snel bezorgd

Zahti
9 juli 2021

Lekker gegeten

mert
8 juli 2021

top ga zo doorπŸ‘πŸ‘πŸ‘

Samir
5 juli 2021
Hasnaa
5 juli 2021

Goede service

M Hamtach
3 juli 2021

Bezorging te traag en te laat. Eten was te koud

S
29 juni 2021

Snel en lekker!

Rm
27 juni 2021

Bestelling was netjes op tijd bezorgd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aleyna
27 juni 2021

Perfect op tijd en alles was warm !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

m
25 juni 2021
Kurt
20 juni 2021
S
17 juni 2021

Super goed, snelle service en lekker!

NF
13 juni 2021
H
13 juni 2021

Snelle bezorging eten was nog warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lyra
12 juni 2021

heel lekker zoals altijd! dankjewel :)

Chaimae
11 juni 2021

Eten was lekker en warm. Ze waren mijn drinken vergeten, maar hebben deze daarna nog bezorgd.

Omaima
9 juni 2021

Snelle bezorging, alles netjes en apart verpakt. Top.

Sal
7 juni 2021

Wrap, top. Spicy chickenburger, top. De hot wings waren hier oprecht ook warm en pittig. Bedankt voor de snelle levering !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ht
5 juni 2021

Vriendelijke bezorger, eten kwam snel en warm

Celik
3 juni 2021

Altijd vers en op tijd geleverd. Ik krijg vaak meer dan ik besteld heb!

Ethem
31 mei 2021

Lekker eten top service aanraderπŸ‘Œ

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moi
30 mei 2021
Naza
28 mei 2021
Younes
26 mei 2021

Te lang om op te noemen. Zeer teleurstellend!

Anoniem
23 mei 2021

Ik heb aangegeven dat ik om 21.30 uur de bestelling wilde ontvangen, stond de bezorger al om 21.00 uur voor mn deur. De optie om een tijdstip aan te geven, staat er toch niet voor niets? Voor hetzelfde geldt zou ik pas om 21.30 uur thuis zijn of een andere reden hebben. Let hier aub op.

Sanae
19 mei 2021

Lekker warm bezorgd en heerlijk gesmaakt

......
14 mei 2021

iets te laat was deze keer

Aleyna
13 mei 2021

Frietjes en broodjes waren helemaal plat gedrukt door de blikjes drinken en waren koud vond het erg tegen vallen dit keer ! Terwijl ik vaker bestel en het altijd lekker en warm en netjes kreeg. Maar dit keer tegen valler !!!

Lammie
11 mei 2021
Maryam
8 mei 2021

Zoals altijd op tijd, warm eten en vriendelijke bezorgers!

Samih Boutahar
5 mei 2021
Souad
1 mei 2021

Alles was koud bezorgd, heel jammer!

Moro
30 april 2021
.......
28 april 2021

BedanktπŸ™πŸ‘πŸ™

mert
19 april 2021

Bedankt voor snele leveringπŸ‘ Heel jammer dat je ook nog extra moet betalen voor pin betaling, dat is wel min punt voor jullie van mijn helaas...β€Ό

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariam
17 april 2021
Fatima
16 april 2021
Ibr
12 april 2021

SuperπŸ‘Œ

Nas
12 april 2021
R wal
12 april 2021

Zoals altijd lekker en optijd geleverd 5*

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aleyna
5 april 2021

Was lekker en erg snelle bezorgt ! Top

Ibrahim
5 april 2021
HK
4 april 2021

Zeer snel bezorgd, alles was nog warm en erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
2 april 2021
Souad
2 april 2021

De hoge zoutgehalte in de kip is niet normaal ongezond. Hier moeten jullie echt iets aan doen, dan is de kip perfect!

Reactie van Halal Fried Chicken

Beste Soaud, Wij zullen uw feedback zeker aankaarten bij de leverancier, bedankt voor uw reactie, wij hopen u snel tevreden te kunnen maken. Groet, Mohammed

Anoniem
2 april 2021

Erg tevreden. Bestelling wordt altijd optijd en volledig geleverd:)

Es
30 maart 2021

Weer zeer tevreden! Altijd een snelle bezorging en het eten is dan ook lekker warm. Hartelijk dank!

Ridouan Taibi
28 maart 2021

De bezorging is altijd snel en top! De burgers zijn altijd delicious. Friet komt soms koud aan, anders was het voor mij 5 sterren.

NaZa
27 maart 2021
Goran
25 maart 2021

Bestel hier regelmatig en vaak niks op aan te merken maar vandaag was de kip helaas heel droog en niet lekker dit is helaas de 2e keer dat ik dit mee maak en ook de laatste keer dat ik bij jullie bestel.

C Huang
23 maart 2021
Nabila
22 maart 2021

De broodjes waren lekker warm

Anoniem
21 maart 2021
Ibrahim
21 maart 2021

Snelle levering en lekker zoals altijd!!

Mo amg
20 maart 2021

Echt lekker

Anoniem
18 maart 2021
St
16 maart 2021

Niet goed ingepakt, product was afgekoeld na thuiskomst. Kwaliteit onvoldoende.

Aydemir
5 maart 2021

Super snel service bedankt!

Bilal
1 maart 2021
GΓΆkhan Yaka
27 februari 2021

Was weer lekker snel en heerlijk ! Altijd lekker om weer bij HFC te eten !

Furkan
25 februari 2021

Kwam netjes op tijd en warm.

Mohamed. O.
23 februari 2021

Was lekker en snel bezorgd. Niets op aan te merken!

Anoniem
13 februari 2021

Snelle levering, het eten was nog goed warm! Ze waren een product vergeten maar dat werd snel geleverd met zelfs extra’s. Perfecte service πŸ‘πŸΌ

Mariam
13 februari 2021
Anoniem
12 februari 2021

Snelle en goede service!

Rizwan
12 februari 2021

Goed en snel service

mb
6 februari 2021

Helaas heb ik altijd goeie ervaring alleen vandaag was ik echt teleurgesteld. Ik vroeg op mijn broodje en wrap geen kaas en tomaat kreeg dat toch uiteindelijk contact opgenomen nieuwe bestelling gekregen de burgers waren koud en oud alsof ze opnieuw en te lang zijn gebakken ik vind het ontzettend jammer normaal ben ik altijd te vreden maar vandaag echt teleurstellend.

Reactie van Halal Fried Chicken

Beste M.B, Sorry voor het ongemak, wij zullen u zeker alles doen om u tevreden te houden, inderdaad zijn er wat dingen misgegaan, daar zullen wij meer gaan focussen om onze service te verbeteren. bedankt voor uw feed-back, het management, P.S: ik bied u hierbij 20€ korting op de volgende bestelling d.m.v een volle spaarkaart.

Iep
5 februari 2021

Lekker en snelle levering. Jammer van de ben & jerry.. ik kreeg de vegan variant van de cookie dough. Het was echt niet lekker en smaakt een beetje artificial. Jammer aangezien ik de grootste heb genomen.. deze had ik ook niet besteld.

Reactie van Halal Fried Chicken

Beste Gast, sorry voor de ongepaste service van ons, wij vinden het heel erg dat u ontevreden bent over onze service, wij zullen het zeker als een verbeterpunt meenemen op onze volgende diensten. bedankt voor uw feedback, Hierbij bied ik u een volle spaarkaart van 10€ op de volgende bestelling.

GΓΆkhan Yaka
5 februari 2021

Lekker snek en warm, was weer heerlijk! Aanrader!!

ma
2 februari 2021
Yasmin
2 februari 2021

Top service binnen 10 minuten stond de bezorger voor de deur. Lekker vers en warm. Zeker voor herhaling vaarbaar

Anoniem
30 januari 2021

Snelle levering, eten was warm en lekker.

Baas
29 januari 2021

Lekker kip

ma
12 januari 2021

snel bezorgd en warm

Yusuf Zor
5 januari 2021
Suhaib Dailal
1 januari 2020

Ik eet vaak met mijn gezin bij Hfc plein 40 45 maar nu met de Corona epidemie kan het niet. Dus Bestellen we nu online, eerlijk gezegd valt het mij vies tegen heb er nu 3x besteld met bedragen tussen de 40 en 60 euro. En elke keer was mijn bestelling niet compleet. Dus moet mijn vrouw of 1 van mijn kinderen toe kijken hoe de andere lekker aan het eten is, dat kan gewoon niet. Dit moeten jullie echt op pakken en niet elke keer wanneer ik jullie bel met de smoes komen ja het is erg druk wees blij dat het druk is je opent toch een restaurant om geld te verdienen heel veel winkels kunnen jullie dat niet na doen en moeten hun winkels sluiten. Voor de rest is het eten altijd lekker bij jullie daar geef ik ook altijd een 5 ster voor maar bezorging echt een dikke 1

Yusuf Zor
17 december 2020
Fatma
16 december 2020

Zeer snelle levering! Eten was heerlijk!

RenΓ©
7 december 2020

HFC 40-45 heeft altijd een goede kwaliteit family bucks. Heerlijk knapperig! Daarnaast lekkere patat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Khalid
6 december 2020

Zowel de frietjes als de hotwings waren super zoetig. Niet te eten. Bovendien was de anatolia burger koud aangekomen.

Suhaib Dailal
4 december 2020

Het eten was heerlijk, maar tot 2 keer toe was mijn bestellling niet compleet bezorgd, maar uiteindelijk hebben ze dat goedgemaakt .

R van der Wal
3 december 2020

Zoals altijd weer heel lekker top!

Fairouz
2 december 2020

Was lekker, juiste temperatuur..

GΓΆkhan Yaka
27 november 2020

Lekker snel bezorgd, eten was nog lekker warm.voor herhaling vatbaar!

ayoub
26 november 2020
Emine
21 november 2020
Miriam
15 november 2020

Was weer heerlijk. Heb een extra blikje appelsap gekregen. Zomaar πŸ˜‹. En een werknemer belde mij om door te geven dat onion rings op waren en of ik iets anders in de plaats wilde. Heel netjes en de bezorging was heeeel snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ayoub
6 november 2020

Ik heb van het eten genoten heerlijke kip en als ik 6 hotwings bestel krijg ik er wel eens wat meer der bij de bezorger wad zeer vriendelijk toevallig kwam mijn pakketje aan en de bezorger heeft het samen met men eten naar boven gebracht dank jullie wel

Moro
29 oktober 2020